Portico

Zarząd i Dyrektorzy

Robert Bogumił Pawlak
Prezes  Portico PM

Jest absolwentem Ekonomii i Budownictwa Uniwersytetu Technologicznego w Sydney.  Tam też przez wiele lat mieszkał, pracował oraz zdobywał doświadczenie w firmach Project Managerskich. Po powrocie do Polski zainicjował stworzenie spółki Portico Project Management. Dzięki połączeniu doświadczeń anglosaskich z polskimi  z sukcesem wprowadził Portico na listę firm, doskonale wyczuwających potrzeby rynku międzynarodowego. Za klucz do sukcesu w biznesie poza oczywistymi wartościami zawodowo - merytorycznymi,  uważa umiejętności komunikacyjne. Ogromne znaczenie przykłada do pozytywnych relacji zarówno z Klientami jak również  pracownikami i współpracownikami.  Działalność w zakresie  usług  Project Managementu jest dla Roberta pasją, z której czerpie radość i satysfakcję. Jego celem jest dalszy rozwój marki jednoznacznie postrzeganej przez pryzmat wysokiej jakości usług.  Wykreowane, przez niego, przed laty hasło „ Project Handled with Care„  stanowi nie tylko firmowy znak rozpoznawczy ale również kierunek w jakim marka stanowczo podąża.


Aleksandra Wilczyńska
Wiceprezes Portico PM

Jest absolwentką Politechniki Warszawskiej, projektantem konstrukcji budowlanych i inżynierskich, jak również Specjalistą działu kosztów. Z Robertem Pawlakiem poznała się w latach dziewięćdziesiątych  przy okazji pracy nad wprowadzaniem kin Silver Screen, które później przekształcone zostały w Multikina. Znajomość ta zaowocowała dalszą, owocną współpracą nad rozwojem marki Portico wprowadzającej światowe standardy na polski rynek.  Od lat z dbałością zajmuje się międzynarodowymi projektami.


Krzysztof Kałuża
Dyrektor Zarządzający Portico PM

Odpowiada za działalność operacyjna spółek z grupy Portico. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie — dla firmy Portico PM pozyskał ponad 200 kontraktów. Wspólnie z Zarządem buduje strategie rozwoju oraz współdziała w obszarze pozyskiwania nowych kontraktów. Wcześniej Krzysztof zajmował stanowisko Dyrektora Operacyjnego w ECM Consulting, jak również Partnera i Business Development Directora w międzynarodowych firmach konsultingowych tj. Arcadis, EC Harris i Tebodin/SAP-Projekt. Posiada dwudziestoletnie doświadczeń na rynku Real Estate. Uczestniczył w inicjatywach rozwijających rynek jak Fundacja Centrum PPP. Jest członkiem Stowarzyszenia SIDIR (członek FIDIC). Pracował w Projekcie Banku Światowego i organizacjach pozarządowych w obszarze wsparcia dla sektora małych i średnich Przedsiębiorstw (SME). Podczas swojej działalności w wyżej wymienionych organizacjach pozyskał ponad 150 kontraktów.


Tomasz Małyszko
Dyrektor Oddziału Sopot

Ukończył Wydział Inżynierii Budownictwa Politechniki Gdańskiej. Uzyskał uprawnienia w specjalizacji konstrukcyjno- budowlanej oraz  licencję zarządcy nieruchomości. Swoją ścieżkę zawodową związał z szeroko pojętym Project Managementem, zaczynając na stanowisku Asystenta inspektora nadzoru i Kierownika projektu. Zdobywając doświadczenie przy realizacji różnorodnych Projektów i  pogłębiając wiedzę zawodową, stał się specjalistą w zakresie zarządzania przedsięwzięciami budowlanymi. Kierowanie projektami komercyjnymi i publicznymi, realizacja  nietypowych zleceń oraz działalność w imieniu  inwestorów krajowych oraz zagranicznych wykształciły w nim wszechstronne zdolności. Umiejętności organizacyjne, komunikatywność, otwartość i doskonała znajomość lokalnego rynku, pozwalają mu z skutecznie  zarządzać projektami na terenie w północnej Polski.


Dorota Górska-Bajon
Dyrektor Oddziału Kraków

Absolwentka Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej. Specjalizuje się w zarządzaniu w budownictwie, posiada również uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej.