Portico

Zarząd i Dyrektorzy

Dorota Górska
Prezes Portico PM

Absolwentka Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej. Kształciła się w kierunku technologii i organizacji budownictwa oraz zarządzania i marketingu. Od 2004 do 2009 roku pracowała w wykonawstwie, zdobywając doświadczenie głównie przy budowie obiektów mieszkaniowych i opieki zdrowotnej. Od 2010 roku jej kariera rozwijała się w spółce Portico, gdzie awansowała przez różne szczeble organizacyjne, począwszy od administratora projektu, przez inspektora nadzoru, aż po dyrektora regionu. Pełniła kluczową rolę w szkoleniu pracowników, zarządzaniu projektami, tworzeniu i wdrażaniu jednolitych procedur zarządczych oraz w pozyskiwaniu kontraktów i rozwoju regionu południowego spółki.


Tomasz Małyszko
Wiceprezes Portico PM

Absolwent Wydziału Inżynierii Budownictwa Politechniki Gdańskiej. Ukończył studium podyplomowe i uzyskał licencję zarządcy nieruchomości. Posiada uprawnienia wykonawcze w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Od początku działalności zawodowej związany z Portico. Rozpoczynał jako asystent inspektora nadzoru budowy centrum kulturalno - usługowego. Jako kierownik projektu i dyrektor projektu zarządzał zespołami inżyniera kontraktu zarówno w przedsięwzięciach komercyjnych jak publicznych. Pełni funkcję dyrektora regionu odpowiedzialnego za zarządzanie i rozwój spółki w Polsce północnej.


Robert Bogumił Pawlak
Founder

Jest absolwentem Ekonomii i Budownictwa Uniwersytetu Technologicznego w Sydney.  Tam też przez wiele lat mieszkał, pracował oraz zdobywał doświadczenie w firmach Project Managerskich. Po powrocie do Polski zainicjował stworzenie spółki Portico Project Management. Dzięki połączeniu doświadczeń anglosaskich z polskimi  z sukcesem wprowadził Portico na listę firm, doskonale wyczuwających potrzeby rynku międzynarodowego. Za klucz do sukcesu w biznesie poza oczywistymi wartościami zawodowo - merytorycznymi,  uważa umiejętności komunikacyjne. Ogromne znaczenie przykłada do pozytywnych relacji zarówno z Klientami jak również  pracownikami i współpracownikami.  Działalność w zakresie  usług  Project Managementu jest dla Roberta pasją, z której czerpie radość i satysfakcję. Jego celem jest dalszy rozwój marki jednoznacznie postrzeganej przez pryzmat wysokiej jakości usług.  Wykreowane, przez niego, przed laty hasło „ Project Handled with Care„  stanowi nie tylko firmowy znak rozpoznawczy ale również kierunek w jakim marka stanowczo podąża.


Aleksandra Wilczyńska
Founder

Jest absolwentką Politechniki Warszawskiej, projektantem konstrukcji budowlanych i inżynierskich, jak również Specjalistą działu kosztów. Z Robertem Pawlakiem poznała się w latach dziewięćdziesiątych przy okazji pracy dla jednej z polskich firm project managerskich. Znajomość ta zaowocowała dalszą, owocną współpracą nad rozwojem marki Portico wprowadzającej światowe standardy na polski rynek. Od lat z dbałością zajmuje się międzynarodowymi projektami.


Krzysztof Kałuża
Dyrektor Zarządzający Portico PM

Odpowiada za działalność operacyjna spółek z grupy Portico. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie — dla firmy Portico PM pozyskał ponad 200 kontraktów. Wspólnie z Zarządem buduje strategie rozwoju oraz współdziała w obszarze pozyskiwania nowych kontraktów. Wcześniej Krzysztof zajmował stanowisko Dyrektora Operacyjnego w ECM Consulting, jak również Partnera i Business Development Directora w międzynarodowych firmach konsultingowych tj. Arcadis, EC Harris i Tebodin/SAP-Projekt. Posiada dwudziestoletnie doświadczeń na rynku Real Estate. Uczestniczył w inicjatywach rozwijających rynek jak Fundacja Centrum PPP. Jest członkiem Stowarzyszenia SIDIR (członek FIDIC). Pracował w Projekcie Banku Światowego i organizacjach pozarządowych w obszarze wsparcia dla sektora małych i średnich Przedsiębiorstw (SME). Podczas swojej działalności w wyżej wymienionych organizacjach pozyskał ponad 150 kontraktów.